Sayfalar

7 Ekim 2010 Perşembe

YÖNETİMİMİZCE YAPILAN İŞLER

15 Ekim 2009 – 14 Ekim 2010 ARASINDA YAPILAN İŞLER:

 Yönetimimizce aşağıda belirtilen yapılan işler, sanıldığı gibi bir-iki işçi azaltılması ile elde edilen parasal kaynaklarla yapılmamıştır. Tam aksine; çalışan personelimize düzenli öğle yemeği, 48 saat çalıştırma yerine yasal olan 45 saat çalıştırma, resmi tatillerde çalışma karşılığı ek mesai ücreti ve sağlıklı çalışma ortamı Yönetimimizce sağlanmıştır. Yatırımlar için yaratılan parasal kaynak; doğru işler için doğru yerlere yapılan ödemelerle oluşturulmuştur.

A- SİSTEM KURULMASI
-YÖNETİMDE ŞEFFAFLIK: Yönetimin yaptığı işler ile ara mali rapor ve yapacağı faaliyetlerle ilgili bilgilendirme yazıları düzenli olarak Akkent Sakinlerine duyurulmuştur.
-MUHASEBE: Muhasebe kayıtlarının Site İdari personelince tutulmaya başlanmasıyla, dışarıdan özel muhasebeciye ödenen anlamsız muhasebe masrafı ortadan kaldırılmıştır.
-BANKA SİSTEMİ: Aidatların doğrudan bankaya yatırılmasının sağlanması ile suistimal ortamı azaltılmıştır. Halen birkaç üyemiz aidatlarını kapı görevlilerine teslim etmektedir.

B- İŞ KOŞULLARINDA İYİLEŞTİRMELER
- ÜCRETLER: Yönetimimizce tüm işçiler İş Kanunu’na uygun çalıştırılarak, SSK ve ek çalışma ücretleri ödenmeye başlanmıştır. Ücret ve gider ödemeleri artık elden değil, banka kanalıyla yapılmaktadır.
-EĞİTİM: Danışma görevlileri Güvenlik Eğitimine gönderilmiştir. Şu anda 1 sertifikalı personel ve 2 sertifika alma aşamasında olan toplam 3 eğitilmiş Güvenlik Personelimiz bulunmaktadır.
-YEMEK: Sitemiz personeline yemek firmasından getirilen yemek verilmeye başlanmıştır.

C- TEMİZLİK
-ÇÖPLÜĞÜN TAŞINMASI: Danışma kulübesinin arkasında açıkta bulunan çöplük, dış kısımda yapılan bölgeye aktarılarak Site içindeki iğrenç görünüm ortadan kaldırılmıştır.
-ÇÖP TENEKELERİ: Çöp tenekeleri yeşil renge boyanarak temiz bir görünüm sağlanmıştır. Çöp tenekeleri göz önündeki ana yollardan kaldırılarak görünmeyecek bölgelere taşınmıştır. Bir kısım yerlerdeki taşınma, bazı üyelerimizin istememesi nedeniyle gerçekleştirilememiştir.
-ÇÖP DIŞI ARTIKLAR: İnşaat ve bahçe artıkları ücret ödemeden Belediye’ye taşıttırılmaya başlanmıştır.


D- AYDINLATMA:
Eski aydınlatma direkleri yerine dekoratif direkler alınmış, ayrıca ara yollara yeni kısa boylu aydınlatma direkleri dikilmiştir. Direklerde tasarruflu ampuller kullanılmaya başlanmıştır.

E- OTOMATİK SULAMA:
Orta alanlarda otomatik sulama sistemi yapılmıştır. Diğer 3 alanda otomatik sulama kurulması için çalışmaya yeterli gelir olmaması nedeniyle başlanamamıştır.

F- DİĞER HİZMETLER: 
-DANIŞMA KULÜBESİ: Danışma binası duvarına kaplama yapılmış, servis bekleyen çocuklarımızın ıslanmaması için pergole yapılmış, tuvalet göz önünden uzaklaştırılarak bina içine alınmış, danışmaya elektronik saat ve klima takılmış ve bina içindeki eşyalar yenilenmiştir.
-SOSYAL TESİS: Sosyal Tesis duvarları tamir edilmiş ve boyatılmıştır.

-İNŞAATLAR: Danışma Binası dış zemini ve Sosyal Tesis merdivenleri kaliteli seramikle kaplanmıştır.

-İŞÇİ TUVALET VE BANYOSU: Daha önce utanılacak görünümdeki tuvalet komple yeniden yaptırılarak sağlıklı bir ortam oluşturulmuş, sıcak su sistemli banyo yapılmıştır.

-ÇİMLENDİRME VE OTOMATİK SULAMA: Üyelerimizin konutlarının önleri için uygun maliyet esaslı çimlendirme ve otomatik sulama hizmeti sağlanmıştır. için uygun maliyet esaslı çimlendirme ve otomatik sulama hizmeti sağlanmıştır.
-İŞ ALETLERİ: İşçilerin daha verimli çalışmaları amacıyla aşağıdaki elektrikli aletler alınmıştır: ÇİM BİÇME MAKİNASI, İLAÇLAMA MAKİNASI, YAPRAK EMME MAKİNASI, KENAR ÇİM KESME MAKİNASI, TAŞ KESME MAKİNASI, AĞAÇ BUDAMA TESTERESİ, ZİNCİRLİ TESTERE AĞAÇ KESME MAKİNASI VE MATKAP .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder